SPONTANT ÄR BÄST

Då har denna helgen också flugit förbi, i fredags så somnade jag på soffan redan vid nio eftersom jag var så trött.
Sen började jag lördagen som vanligt med jobb 6.45-12.15, sen snabbt som attan mot Klippan och match, blev tyvärr ingen seger men vi spelade hyfsat bra med tanke på att vi hade 3 st innemittar borta.
Trött som ett as kom jag hem och skickade till Amelie så vi gick och köpte detta:

... Och kollade film, sen ringde Sara och fråga om vi skulle med till Torp och Oliwers nya lägenhet, så jag, Amelie, Sara, Felix och Oskar tog oss dit på cyklar, olyckligtvis spöregnade det när vi cykla hem vid tre...





Idag har jag, Chrille och mamma varit uppe på IP och kollat både på B-laget och P03 innan det var dags att ta sig till Borstahusen för att gå på linjen på Besa - Allerum Herr div.6!
Påvägen hem så köpte vi med oss kinamat till middag och nu är det dags för dusch och sängen sen.

Hoppas ni haft en bra helg vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0