PUT HER FIRST




Som mitt horoskop stämde idag, för den bruden tog faktiskt KÖRKORT idag, *glädjeskutt* osv, behövde verkligen detta, lite lycka och glädje för all mödan, sen att jag åker till Krotien om cirka 26 timmar gör ju bara hela min värld bättre, fyfan vad bra jag ska ha det!!! BRUTALT taggad på livet förtillfället, när jag kommer hem så är det ju studentvecka och student direkt, gotte!!!

Efter uppkörningen så åkte jag till skolan fixa lite där och sen en sväng på stan och inhandla en solhatt, en jättefin klänning samt en midjekjol med sånt kort linne, åhh perfekt inför resan!!!
Jag och Matilda smaka för första gången en smoothie på Juice Bar, fy fasen vad god den var, lite dyrt men man får unna sig ibland.
Åkte hem och tog bilen direkt för att ut och köra, ÅHHH VILKEN KÄNSLA! Körde Amelie till Asmundtorp och sen hem innan det var dags för träning i det soliga vädret.

Känner att positiva Daniella är tillbaka, jag är tillbaka i min bästa version!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0