JAG HAR SETT HUR DEN DÄR SKITEN TRÄR PÅ DIG

Skrev egentligen ett inlägg igår som jag tydligen glömde publicera, dock inget viktigt, låg bara hemma hela dagen, pluggade faktiskt klart halva uppgiften som är tills på fredag.
Sen på kvällen hämta Midde och Almin mig så dig vi på domarmöte/träning i Torp med Landskrona Domarklubb, tycker egentligen sånt är ganska tråkigt och svårt för det är mycket enklare att ta en situation när den verkligen sker. 

Idag så hade vi redovisning om vårt gymnasiearbete och sen en lång lunch där jag och Matilda mötte upp Nelly och  stack till Haket för lunch. 


Sen var det bara psykologi kvar som gick snabbt och smidigt som vanligt, så nu sitter jag på tåget hemåt i regnet. 
Ikväll går jag på linjen i DM-slutspelet för Damer i Hörby FF som möter DFF Kristianstadstjejerna. 

Ledig imorgon och bal på fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0