1 MAJ

Igår begav jag mig redan kvart i nio till Helsingborg, mötte upp Matilda och tog en tripp över till vårt kära grannland för att inhandla lite go valborgsdricka, lagom tillbaka till runt tolv men blev inget Lund för vår del utan vi 
gick till skolan istället, men efter så drog vi ner en gott gäng till gröningen och spela kub, hade go musik igång och grillade lite, riktigt mysigt faktiskt!
Stannade till halv sex innan jag begav mig hemåt för att fräscha till mig lite och sen bege mig mot vännen min Sara.
Hade en trevlig kväll med lagom mycket dricka och massa goa låtar, sånt där som alla kan, så blev en del allsång. 

Idag vaknade jag upp runt halv tio, eller rättare sagt klockan var satt då eftersom jag var tvungen att ta mig till IP och döma P00 - Högaborg, gick bra som vanligt, väldigt kul att höra efteråt att alla tycker att jag är så bra och ger massa beröm, då blir man glad!
Åkte hem och tog det lite lugnt innan jag och mamma körde till Center Syd för lite bal/student inhandlingar, blev två studentklänning (ja två, eftersom det är helt omöjligt att hålla en klänning ren hela dagen när man ska vara på flaket osv)...


...kollade på balskor o studentskor också men får tänka lite till på det.
Fick även med mig lite annat fint som jag egentligen inte skulle ha men inte kunde låta bli att handla...






Nu ska jag bara käka med familjen och bara va, andas lite, hoppas ni hade en din Valborg och är alla är riktigt bakis idag! 

Kommentarer
Postat av: frida

åhh, vad fina klänningar o tröjor. var är detta köpt? :)

Svar: Tröjorna är från New Yorker, volangklänningen från JC och den andra från H&M :)
Daniella Karlsson

2014-05-02 @ 08:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0