PASSION I BLICKEN


söndag kväll smyger sin in nu och jag var uppe redan halv åtta idag och blev hämtad av Pierre tio över åtta, vi tog oss till Torp och genomförde med U-laget en match mot Löddes A-lag, slutade 2-2 men kändes ändå sjukt bra, FICK NÄTA, fyfan vad glad jag blev när jag såg att bollen gick i mål på min frispark och förövrigt får jag ge mig själv en egoboost och säga att jag var bra idag, skulle gjort ett mål till men det handlat lite om självförtroende, våga själv, tro på mig själv, men det kommer, har ju inte spelat så mycket anfall innan!
Blev alltså två 90 minutrare även denna helgen, men fy vad jag älskar denna sporten, finns fan inte mycket som ligger så närma hjärtat som fotbollen gör.

När jag kom hem var det bara att ta fram datorn och fortsätta på min filosofiuppgift, en analys av världens tråkigaste film... Men nu är den i alla fall inskickad och avklarad!

Så nu slår jag äntligen på söndagsmode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0