OSCARSGALAN ALA PROCIVITAS























Måste först och främst säga vilka otroligt snygga vänner jag har, helt makalöst! 
Igår så blev det en hektiskt dag med  fysikprov och en mattelektion sen snabba jag mig hem för ut med Nova och sen fixa mig innan det var dags att bege sig till Oscarsgalans första stopp; Röda Kvarn där det bjöds på mingel, fotografering på röda mattan och filmvisning. Så traskade alla bort mot Jacob Hansens hus där det blev 2-rättersmiddag, prisutdelning för filmerna och massa "vem fan vill gå i ettan nu?"-sång!
Tredje stoppet blev bara för oss treor på skolan nämligen förfest på Trappan som ligger i Kärnantrappan! 
Sista stoppet för kvällen blev självklart Picnic och ett hederligt PPP, mycket bra och trevlig kväll må jag säga, runt halv tre landa vi hemma hos Louise kompis där Louise, Amalia ich jag somna gott! 

Idag skippade jag den enda lektionen på dagen och åkte hem till min gossiga vovve istället innan det blev jobb som vanligt 13.15-16.15!

Denna fredagskväll ska jag spendera på ingen annanstans än på soffan, ÖVERGÖTT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0