NOVA LUND LEVERERAR





- två par skor och en skinnjacka för 850 kr, det kallar jag klipp! 

Fick sluta tidigare i skolan så åkte hem och tog med mig födelsedagsgrisen (Hampus) till Nova Lund för shopping, köpte en T-shirt till honom och sedan allt ovan till mig själv, man kan nästan tro att det är min födelsedag hahah...
Käkade sedan på Burger King och såklart glass som efterrätt till födelsedagsbarnet, kan härmed utnämna mig själv till världens bästa storasyster!

Så avklarade jag en trög måndag med ett leende på läpparna, så ska snart lägga mig i sängen och dra igång någon film eller kanske börja på någon ny serie. 
Imorgon slipper jag lektionerna för att hjälpa till med Procivitasloppet som ettorna springer, lyxtisdag!

Haudi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0