NÅT ANNAT NÅGON ANNANSTANS

Helluuuu! 
Började som sagt denna dagen likadant som igår, med en körlektion, till skillnad från igår så körde jag 5 gånger bättre idag och allt gick bra, åhhh vill ha körkort NUUUUU! Snart där! 
Sen åkte jag till skolan och åt en god lunch, soppa med bröd och till efterträtt pannkakor med sylt och grädde, mmmmm, perfekt uppladdning inför matte 5 provet som avslutade denna skoldag, hahah eller ja för min del första och sista lektionen.
Åkte hem med Matilda och vi tog en McFlurry to go på tåget ännu mer mmmmmm :) 

Nu är jag hemma, gått långrundan med Nova, varit på banken och ska snart käka och sen kolla nya PLL-avsnittet som jag inte hann igår innan träningen!

ÖVERBRA TORSDAG MÅSTE JAG SÄGA, OCH FREDAG PÅ DE IMORGON??!?! GÖTTIT! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0