JUST CALL ME A SURVIVOR



Att få byta om från bild ett till bild två är väl det bästa som finns!!!

Började dagen med en körlektion idag och gick helt ok vi ska fortsätta med moment 12 sen mixa lite med 11 påväg in och ut från stan, så känns ändå bra och som jag la upp i ett inlägg innan har jag fått halkan inbokad och satt upp mig på omkörningen (denna årstidens "mörkerkörning"). 
Sen hoppa jag på tåget där Matilda satt, hon kom från Lund och har tagit av sin tandställning, jätteglad för hennes skull, så himla fint leende hon fått, och i slutet av sommaren är det äntligen min tur!!!
Hade psykologi lektion i 2 h men det bästa är att det aldrig blir tråkigt för vår lärare är verkligen helt grym och ämnet är jätteintressant! 

Gått rundan med Nova och käkat, nu lite plugg inför morgondagens prov i matte 5.
Börjar förresten morgondagen på samma sätt som idag med en körlektion 9.05! 

Juste får ju äta av min Ben&Jerry också ikväll!!! Ha de vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0