STRESS

Gårdagen började inge bra, vaknade upp av en nästintill hjärtattack av att nova blivit påkörd av en bil, hjärtat pumpade hundranittio men som tur var så verka allt bra och hon kom undan med en liten svullen höft, usch min lilla pärla!!!
Stack sedan till arbetsförmedlingen, helt i onödan då man var tvungen att göra massa hemma innan... Så ska dit på fredag med Amelie istället !
Åkte vidare till Landskrona och genomförde simtestet till utbildningen jag sökt till höst och klarade det galant och ett stort tack till min försöksperson Amelie, applåder till dig.
Hem, fixa med massa papper, slå in present och packa innan jag körde till Lund och dömde DA div.3 mot IFK Malmö, skulle egentligen haft kontrollant på mig men snubben dök aldrig upp...
Skyndade mig hem och på tio min hann jag duscha, klä på mig, fixa mig och landa hemma hos bästa Oskar som tog studenten! 
Den här kvällen slutade sedan med att jag och tre goa vänner körde vad vi kalla pyjamsparty hos mig hahah...


Idag har jag mest återhämtat mig och tagit det lugnt och kom precis hem från Dam DM-slutspelet mellan Glumslöv och Eskil där jag gick som AD.
 
Nu är det dags att påbörja en ny serie och eftersom jag älskade Prison Break blir det nu Orange is the new black! 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0