LIKE NEON LIGHTS


Älskar denna bilden, så himla glada alla eeee <3

Sådär återhämtat mig lite efter allt skepp och stoj som varit nu.
Igår jobbade jag som vanligt, cyklade sen hem som en galning hem och hoppa in i bilen mot Lödde dömde P14 där och var sjukt nöjd över min insats, sen snabbt som attan mot Exan ich match med u-laget, usch vad det tog emot utan mat i första halvlek hahah, dog efter 2 löpningar...
Åkte på kvällen där hem till min Nellsan som fyllde 18 bast med kladdkaka och käkade födelsedagsmiddag men familjen, slängde mig sedan i säng och somna direkt. 


Idag vaknade jag upp utan planer, slutade med att jag och Kevin körde och kollade på Ralles match i Kävlinge och pantade sen alla jäkla burkar och flaskor  sen studenten, man kan säga att dom som stod efter oss blev lite otåliga hahah ;)
Promenixa bort till moster en stund nu ikväll och hade lite söndagssnack, himla mysigt!

Imorgon är jag officelt arbetslös....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0