They bringing me to you

Så var helgen över ännu en måndag var dags att stå ut med, att det är exakt 2 veckor tills vi sitter på planet ner till Schweiz och Geneve är dock ett plus!
Imorgon är det tisdag andra ser ofta även tisdagar som jobbiga men inte för mig för då har man träningen att längta efter på kvällen och idrott på morgon (dock inte imorgon). Börjar kl 10 imorgon och har tre lektioner sen så tänkte jag lunka ner till espresso house och sätta mig där och plugga en timma innan jag åker mot körskolan för körlektion och sen snabbt som attan hem efter de och byta om innan det är dags för träning, så morgondagen kommer gå übersnabbt!!!

Har faktiskt varit lite duktigt idag vilket jag oftast brukar skippa att vara och gjort mina fysikuppgifter som vi har i läxa tills imorgon, pluspoäng till mig! 
Förövrigt så sitter jag bara och sjunger (som en kråka då) på rummet och väntar på att kvällen handbollsmatch ska börja mellan Sverige och Montenegro! 

Hoppas ni alla också klarat er igenom denna sega måndag, haudeee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0