Push play

Idag har jag hunnit med att skriva halva idrottsuppgiften då vår idrottslärare var sjuk, så sjukt bitter jag blev när jag kunde sovit två timmar till och sen ville ju jag faktiskt spela bowling som vi skulle, aja jag och Amalia trösta oss med frukostplugg på espresso house, sen hade vi två lektioner och en håla innan det var dags för möte inför Schweiz resan, VI ÅKER PÅ MÅNDAG, gahh ska bli sjukt kul faktiskt!!! 
Åkte till körskolan direkt efter och körde en av mina bästa lektioner, älskar att min körlärare sa sist att det jag skulle göra klara man nästan aldrig på första försöket och vad går jag och gör? JO KLARAR DE, KING!!!!
Snabbt hem och käka och bytta om innan Sara hämtade mig för tisdagsträning vilket innebar löpning och styrka!
Två långa lektioner imorgon och sen än en gång till körskolan så jag får moment avklarat innan vi åker till Schweiz, ska typ tvärbromsa i 90, 70, 50 och 30!
Tänkte sen gå hem till pappa och käka där samt umgås lite med han och Lena!

Nu är det dags för ph, godnattens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0