Nothing at all

Precis kollat klart det nya avsnittet Pretty Little Liars för denna veckan, ahhhh vill se nästa nuuuuuu...


Kollar nu på Project Runaway på paddan i mammas säng och väntar på att klockan ska bli halv sju så jag kan bli hämtad för träningen.

Skolan och körskolan har stått på schemat för idag och jag hade 2 lektioner i skolan varav en var väldigt chill då visningar hade någon lärare, sen åkte jag till körskolan och hade körklektion, börja uruselt och bröt ihop lite där med sen gick att nästan galant och jag har nu klarat av parkeringsmomentet så ska gå på moment 7 nu nästa gång som är på tisdag, vilket innebär att man ska typ visa att man klarar av allt som man lärt sig hittils tillsammans, självständigt och utan problem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0