Money on my mind

Påväg hemåt från körskolan, usch det vara hela en månad sen sist, men nu är min körlärare tillbaka och nu ska jag hålla igång allt så jag också kan få mitt körkort inom snar framtid! Körlektion redan på torsdag igen.
Gick i skolan 10.00-13.45 sen gick jag och försökte komma på vad jag ska klä ut mig till maskeradfesten som är tre veckor, ute i god tid? Jo tack, men vill komma på något bra jööö
Satte även mig en stund på espresso house och börja kolla igenom idrottsuppsatsen med en chailatte! 
Nu är det bara hem, ut med nova, snabbt käka och byta om innan det är dags för träning om en timme! 
Tänkte att jag skulle sätta igång runkeeper appen denna gången när vi löper så ni kan få se om jag förbättras från gång till gång.

Nu är bussen alldeles strax himma, ciao!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0