LUGN HELG

Överdrivet lugn helg för min del faktiskt, jobbade igår mellan 8-12 sen hem och la mig i soffan, följde med mamma en sväng till Ikea och sen megasnabb visit hos moster då hon fyllde år i fredags så lämnade present till henne. På kvällen blev det massa chillande framför film/tv. 
Idag sov jag fram till halv tio innan Nova väckte mig, la mig än en gång på soffan och kollade tv, när mamma och Co kom hem så drog jag och Chrille ut och övningskörde, han sa att jag hade aldrig kört så bra, kändes jättebra! Körde lite i Svalöv sen mot torrlösa och sen svängde vi så vi körde förbi Teckomatorp och sen hem igen, astaggad på körlektion på tisdag nu!!! 
Resten av dagen har jag, Nova och steffi kollat massa filmer på mitt rum, supermysig och bra söndag! 

Hoppas ni haft en bra helg kompisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0