Imainge dragons

Idag var jobb faktiskt jäkligt roligt, många beställningar och sådant så Maria var i butiken längre än vanligt så man hade någon att snacka med och fördriva tiden, och så ska vi typ förnya lite och prova på att ha lite nytt som vi inte haft innan, hjälpte till med någon tårta också, gjorde semlor och lite sånt. 
Och vips så var klockan över elva och det var dags att börja städa lite eftersom vi stänger tolv.
När jag kom hem käka jag lite sen sola jag ca 45 min och hoppa in i duschen efter de.
Inga planer för denna lördag faktiskt, men imorgon ska vi ut i Helsingborg på Harrys där det är sånt trettonsdagsevent, plus att vi firar in Ebbas 18-årsdag som är på måndag, hur bra låter inte de?!? Kommer bli hur roligt som helst.
Känner att jag festat grymt mycket på senare tiden och de blir ju inte mindre framöver med att studentevent, Kroatien och själva studentveckan i sig haha!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0