FÅNGARNA PÅ FORTET


Sitter i soffan med fångarna på fortet framför mig och det är äntligen fredag igen! Hade matteprov idag och kändes helt ok om man tänker på hur lite jag pluggat, provet resulterade i att jag inte var hemma förens lite innan fem, ett minus där! 
Annars så har ju försäsongsträningen dragit igång med fotbollen denna veckan, vilket har resulterat i en del träningsvärk att dra på! 

Juste, har börjat med filosofi och psykologi i skolan o alla dom diskutionerna där sätter verkligen spratt i skallen på en, himla intressant änsålänge iallafall.

Jobb imorgon som vanligt 8-12 sen kan man säga att min helg är helt oplanerad, kanske övertygar någon att träffa lilla mig, hahha får se hur de går ;)

Ha en skön fortsatt fredagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0