Du bara du

Vaknade upp redan 6.15 idag fast än jag inte skulle gått upp förrens 7.00.
Kollade klart filmen jag somnade till igår och mös med Nova, sen blev det en runda med Nova och frukost på de innan samlingen 8.15.
Spelade bra överlag men jag skulle naturligtvis skada högerfoten i näst sista matchen, målvakten slängde sig och rädda så hann jag inte stanna då jag snubblar till med vänsterfoten på henne sen sätter jag ner tyngden helt snett på högerfoten så jag vrider den helt, duktigt ont gjorde det, tejpa den och spela ändå sista matchen eller ja jag sprang mest runder för jag vågade inte passa eller skjuta med foten...

Aja, nog om de, nu ska det laddas upp inför kvällens 20-årsfest för goa Nathalie!
Sen imorgon ska jag hinna med att skriva klart idrottsuppsatsen och packa innan vi åker på måndag.

Ha en go lördag kompisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0