2013

tänkte köra igenom mitt 2013 huvudsakligen med bilder, de första mörka månaderna hände det inte så mycket men sen så...
en del träning, fokus låg på fotbollen och springtime så blev en del löpning
Valborg i Lund var ett måste
en mysig tur till Helsingör med familj
Götlaborg med klassen

Sista ppp:et i 2:an med tjejerna i klassen där vi käkade hemma hos mig innan
Min broders student 

Midsommar med goa vänner hos Sebbe och sen hos Rasmus
Amandas 18-årsfest sådär lagom uppvärmning till...




ett galet magaluf en veckas tid!


Festandet tog inte slut efter magaluf inte, direkt på Landskronakarnevalen 

En kräftskiva utan kräftor lyckades vi också med hemma hos Oskar
Camping i borstahusen några dagar med familjen 
Jobbade både före magaluf och efter, först med jordgubbar för Lönnslätts bär
Och sen med lite allt-i-allo på Santa Maria 



Underbara helsingborgsfestivalen fre-lör, två extremt grymma dagar 
Poolhäng med volleyboll här hemma med några goa gubbar
Dömde på Eskilscupen, grymt varm dag minns jag så hade hellre legat här...

Som jag gjorde med Linnea en dag på Lomma Beach

Underbara Blekinge några dagar i Oskars stuga med 4 goa vänner


Kräftskiva hos Sara, denna gången med kräftor haha


Ännu en festival, nämligen malmöfestivalen 
Sen var det dags för mig att fylla år och få världens finaste i födelsedagspresent, min älskade nova!
Framöver blev det en del utgångar och de började med avskedsfest för Nathalie och Kim som åkte till Australien

Lokalfest för Elias

Hannas 18-årsfest

Första studentfesten på cardan 
Amalias 18-års fest
Utgång utan syfte

Adas 18-årsfest
Julafton hemma

Spontan juldagsutgång


Saga 18 år
Hockey-VM på arenan i Malmö när de mötte Norge 

Och allt avslutades med nyårsfirande hos Jesper i Asmundtorp!

Årets bästa:
NOVA!

Årets höjdpunkter:
Oj glömde helt bort att jag var ju på träningsläger i Barcelona det är absolut på topplistan, vi hade det så jävla bra!
Magaluf, Helsingborgsfestivalen eller kanske inte i sig själv utan mer förfestandet i borstahusen ena dagen på campingen och nästan heldagen med käk och supande i Helsingör, sen att jag blev arton och att man äntligen kunde gå ut!
+ glömde nämna det uppe också men att jag gått och skaffat mig ett helgjobb som passar mig utmärkt på bageriet där jag stormtrivs!

Årets person: 
Måste ändå utkalla Linnea till det då vi träffades när vi åkte ner till Maggan tillsammans och sen dess har vi klickat så jäkla bra, älskar daj babe!

Årets prestation: 
Känner själv jag har växt som person detta året, jag har gått från att konstant bry mig varför folk tycker som dom gör om mig till resonemang som "ja alla tycker inte om mig men vafan det skiter jag i för jag umgås inte med dom ändå" och det är jag personligen väldigt stolt över. 

Årets nedslag:
Att vi med fotbollen inte nådde kval som vi hoppats på och att jag inte hitta "the one" om man säger så

Årets ändrade planer:
Har blivit otroligt skoltrött och har bytt lite tankar från att utbilda mig till jurist till någon praktiskt utbildning som tex brand och försvar

Årets fortlöpande planer:
Att vilja gå GMU efter gymnasiet 

2014 kommande planerade höjdpunkter:
• Schweiz med Na-klasserna om i slutet av denna månaden
• Alla studentevent
• Balen 
• Seglingen i Kroatien innan student som studentresa
• Studentveckan och själva studenten 
• Ta av tandställningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0