SPORTLOV

sådär då var sportlovet igång, även om det inte känns så då jag gick upp innan sju för att gå ut med nova, gick och la mig en timme till sen begav jag mig till jobb mellan 9.00-11.30 och sen direkt vidare till körskolan.
Gjorde dagens goda gärning och stanna vid en bil som var rejält krockad och såg till så att han fick hjälp, han hade krockat med bussen och sen hade den bara kört iväg, vilka idioter det finns...
Påväg hemåt nu och ska ner till vårdcentralen sen har jag möte med mina domare ikväll 17.30 så ja man kan lugnt säga att min dag har innehållit väldigt mycket.
Oplanerad morgondag så hoppas på att få ta det lite lugnt då istället!

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0