RUN THEM RED LIGHTS





Hunnit med mycket idag och kl är bara snart fyra, effektivitet!!!
Jobbade mellan 6.45-11.00 sen cyklade jag direkt till Hälso och körde slut på krafterna med laget med köttig kickboxning, gav verkligen allt och det visade sig nu när man skulle sminka sig, skakade som fan hahah.
Duschade och basta efteråt med några stycken, fyfan vad gottit, kom hem cirka halv två och sen dess har jag bytat om, fixat mig, packat och gått ut med nova👍
Ska alldeles strax bege mig till bussen mot Nelly och så kör Kurre därifrån till tågarp och Erik för lite matlagning och mys med Erik och Ada innan en brakande maskeradfest ikväll, dötaggad, känner på mig att denna kvällen kommer bli en av de bättre!

Ha en go lördag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0