NEW IN


Följde med mamma och Sandra till CenterSyd efter jobb idag och när dom stod ute och rökte gick jag in på Cubus för att fördröja tiden och hittar dessa godingarna, en gudahälsning till mig då jag alltid velat ha ett par lite baggy jeans men aldrig hittat några som passar mig bra, mamma köpte ett par likadana och gissa vad??? Hon köpte en storlek mindre än mig?!?!? Asså vad hände där, måste banta eller något, nä skämt och sidor men det bästa var att dom hade kostat 499kr men nu så var det 2st för 199:- , så 100 spänn för dessa var ju bara ett måste att köpa!!!

Är hemma själv ikväll då mamma och Chrille ska på supporterfest och syskonen är bortlämnade, döskönttt!!!
Tänkte dra hit någon go vän på lite mello-mys så min kväll blir bra den med.
Hoppas ni får en bra lördag kompisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0