LÖRDAG





waddup kompisar? 
började min lördag med jobb 6.45-12.00 sen hämta mamma mig och vi räserkörde upp till Höganäs för match med u-laget då det är så många borta på skidsemester, vände ett 1-0 underläge till en 2-1 vinst efter en sjukt go andra halvlek, Gud som vi kämpade och det lönade sig. Det hade dock sina nackdelar då motståndarna var väldiga humörspelare och gick det inte deras väg så fick vi på fan för de, en brud bara sprang förbi mig och slog en knytnäve i magen, man bara "vem fan gör så?", sen två stycken i full fart mot mig så jag åkte i backen och slog i svanskotan riktigt hårt, inte nog med det så ett par smällar i ryggen... 
Jaja men vi stod på oss och drog in målen istället för motståndarna i backen :)

Får se vad denna lördagskvällen har och bjuda på men jag löser det nog med något roligt, ha en go lördagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0