INNEBANDYTURNERING

Var inte i skolan igår för jag hade ont i huvudet och hade ingen energi alls, men idag trotsa jag mig upp med halsont och täppt näsa till innebandyturneringen, nu i efterhand var det inget bra val då jag mår piss ju nu men vårt lag kom iaf till semi, där vi tyvärr åkte ut på straffar, men förövrigt var vi grymma må jag säga!!!
Som det känns nu hoppar jag skolan imorgon men ja vi får se, ligger halvt död i sängen framför Hart of Dixie, halvvägs in på andra säsongen på endast två veckor hahah.
Ska även kolla det nya pll avsnittet om en stund, sen äta skulle ju också vara en bra ide. Måste egentligen skriva på min labbrapport men det har jag verkligen inget kraft till förtillfället...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0