Det ska vara gött och leva

Började denna dagen med en tur till Lund kl 8.00 för ett möte med vår handledare för gymnasiearbetet, fick ut mycket idag och var klara redan halv tio men både jag och Matilda var grymt hungriga då vi det blivit en tunn frukost, så det var en given "lunch" på subway, tog en hel för att kunna hålla sig hela dagen till man kom vilket också funkade!!! 
Hade psykologi när vi kom tillbaka till skolan vilket är en av favvolektionerna och sen för att fördriva tiden lite gick jag på stan och hittade min jacka som jag la ut igår och köpte faktiskt den med, övernöjd då jag älskar färgen! :)
Sen mötte jag upp Nelly som hängde med mig hem och vi hade en superbra catch-up kväll, fler sånna!!!!

Nu är jag bänkad framför Sveriges Mästerkock och kommer sen avsluta denna dagen med PH och Hart of Dixie!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0