OBOY VILKET VÄDER

Började inte förrens 12.15 idag så hade en go sovmorgon där jag hann med mycket. Hade sedan religion en timme och sen gick jag även på den frivilliga matte5 lektionen då jag inte hade börjat på en inlämningsuppgift som ska in på söndag så var asbra att jag gick för nu är jag nästan klar!!!
Åkte hem och invigde en av bikinisarna i trädgården, gud vad skönt väder vi har, kan bara tänka mig hur varmt det är i Kroatien när vi åker den 24 maj! 





Nu ska jag ta och öva inför mitt NP tal som jag har imorgon, få i mig lite käk och sen titta lite Prison Break innan jag även klarat av denna måndag! BARA 3 RIKTIGA MÅNDAGAR KVAR, sen är det Kroatien och direkt efter studentveckan, sjukt så nära det faktiskt är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0