I CAN




Bilderna beskriver halvt min helg, känns som att det är så jag spenderar mina helger nuförtiden med 2 st 90 minutrare och x antal timmar på jobb.
Serien drar dock igång nästa helg (ÄNTLIGEN) och då förhoppningsvis blir det lite lugnare om mina tränare inser att jag inte är något mirakel som klarar hur mycket som helst, inte det att jag inte pallar konditionsmässigt utan mer hur mycket det tar på krafterna i kroppen och hur mörbultad man blir efter alla smällar. Om jag hade haft pojkvän så skulle nog folk börja undra om jag blev misshandlad eller något, så mycket blåmärken har jag efter fotbollen. 
Nog om de.

Går in på sista veckan innan ett välbehövligt påsklov, kommer spendera mestadels tid på körskolan(LÅT MIG FÅ DET JÄKLA KÖRKORTET NU), träningar och i skolan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0