HÖGT LÅGT ÖVERALLT

Dags att slappna av nu, släppa på trycket med all frustation i kroppen jag går runder med. Känns som att jag glömmer bort att vara den där glada personen som jag brukar va på grund av allt runt omkring, all press och den höga nivå både jag och andra ställer.
Vill ha beröm, goda besked och möda för det jag gör, uppskattas och tillfrågas, känna mig stolt och nöjd med mig själv, allt det där som folk tar föregivet att man ska förstå och va.
Stå rakryggad och visa upp den riktiga mig, som skrattar och sprider glädje runt omkring sig, dra de där torra skämten som bara jag tycker är så fruktansvärt roliga, må bra helt enkelt!

Det är dags att le nu daniella, igen, på riktigt.



Kommentarer
Postat av: Linn

vi går mot ljusare och finare tider och du har sååå himla mycket att se framemot. (vill också tillägga att du är otroligt bra daniella, glöm inte det!)

Svar: Du är bäst Linn!! <3
Daniella Karlsson

2014-04-06 @ 21:03:11
URL: http://madeebylinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0