Världens lyckligaste

För det första så fyller lilla jag 18 bast men inte nog med det så har jag blivit matte till en 3 månader gammal Jack Russell valp vid namn Nova, min egen lilla stjärna! Hon är verkligen världens finaste!!!
Imorse kom Matilda hem till mig så jobba vi lite på gymnasiearbetet och hon överraska med lite tårta, gosse!
Åkte till skolan och hade matte i 2h sen åkte jag hem igen och möttes av världens gladaste i dörren. Gick ut med henne och sen dess har vi bara legat och myst med tvn på.
Ska ta mig upp och äta lite innan det blir standard glasstime som alla andra födelsedagar i familjen!
Tackar för alla grattis överallt, Facebook, Twitter, instagram och på bloggar ni är bäst!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0