sorry...men jag har levt lite

Inte skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp men min goa hund!!!
jag i torsdags i skolan ville jag bara hem efter att ha lämnat henne hemma på morgonen, så har myste med nova hela kvällen med ett uppehåll då jag var och tränade.
Sen var det ju fredag och fullt upp, skolan, sen åkte jag och fyllde i min tattoo sen hem och piffa upp mig innan det var dags för helgens höjdpunkt, MIN OCH SARAS 18-ÅRS FEST! Åhh gårdagen var toppen, och det är bara att tacka alla som befann sig där, det hade inte blivit så bra och ni inte varit där!
Idag vaknade jag upp i hyfsat skick och blev skjutsad till kågeröd vid ett för att döma, sen hämtad igen och snabbt hem om och duscha sen vidare till Teckomatorp för att kolla Ralles match som dom vann!
Sen dess har jag bara varit hemma och umgåtts med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0