shame on me for loving you

Sådär ja, så sitter man på tåget hem och har hunnit med väla och Ikea med, flitigt!
Hade svenska och fysik idag innan jag och Matilda skippade fiskgratängen i skolan och tog oss till knutan för lite McDonalds istället, det satt fint kan jag säga! Sen tog jag själv bussen till väla och har införhandlat nya svarta byxor från piceces (dösköna), ett sött linne från new yorker, två enkla t-shirts från hm, ett par mysbyxor från Cubus och 4 st lådor till min nya hylla för att förvara underkläder och skönhetsgrejer i, kommer bli superbra! 




När jag kommer hem är det intensivt matteplugg som gäller (skulle gjort det igår...) innan jag tar mig ner till fotbollsträningen och sen avslutar dagen i sängen med lite pretty little liars, ja har ju börjat kolla på pll eftersom jag hade sett klart oth säsongerna för andra gången nu och tänkte att det behövde något nytt! 

Hoppas ni haft en bra dag kompisar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0