On top of the world

Somnade framför tvn redan halv tio igår med Wallander på 4:an och Nova tätt intill mig, finns inget bättre sätt att somna till. Men innan det hann jag hjälpa till hemma, steffi och mamma/Chrille har allihopa bytat rum, nu är lillsyrran på nedanvåningen med mig och Ralle sen har mamma/Chrille fått steffis gamla, så nu har vi ett megastort vardagsrum istället! 
Sen bakade jag och Kevin birkor och laga mat tillsammans med familjen, blev en väldigt skönt dag med familjen kan man säga.
Idag var jag hos tandställningstandläkaren kl 8.00 i Helsingborg, kan ju säga att det känns i tänderna nu, riktigt öm är jag så det gör rätt ont att käka, och på det så är jag vrålhungrig... Aja får äta något mjuk idag (eller så står jag ut smärtan). 
Påväga hemåt nu på tåget och har planerat att inte plugga idag utan bara ta det lugnt, greatsome! 
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0