Knowing is the best part

Helluuu!
Igår åkte mamma och Chrille till Frankrike så just nu har moster ersatt dom fram till lördag då dom kommer hem. Blev en ingentinggöraeftermiddag igår även fast jag hade behövt göra matte, får ta igen det till helgen istället. 
Just nu sitter jag i köket och äter mannafrutti innan jag beger mig till Ada och Helsingborg för först lite mysmiddag osv innan terminens första ppp på urbans, kommer bli en bra kväll hoppas jag!
En lektion imorgon sen tar jag helg, göttigt må jag säga, men en fullspäckad helg dock med matcher, vaktning på företagsmässan och dömning. Sen lite vila på det så ska detta nog gå bra.
Ha de så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0