Jag minns varje sekund


Precis duschat och bäddat sängen och ska snart äta kinamat och avsluta kvällen med pll, hur bra är inte denna söndag? 
Dömde i Landskorna idag med en sväng, p13 så det var en ganska lugn match!
Igår bestämde jag mig för att dra bort till Oskar, hade myskväll med han, Nelly och Erik, godis och film i mängder! 
Man kan säga att den här helgen har varit sjukt bra, den har innehållit ALLT! 
Härlig utgång i fredags med ett gott gäng, dömde derbyt TAIK-TSK på linjen i lördags och sen avslutade den med bästa vännerna, idag har jag ju som sagt dömt och sen bara tagit det superlugnt! 
Har studiedag imorgon eftersom det är utvecklingssamtal, mitt är 14.50 så förhoppningsvis får jag pluggat undan lite innan dess. 
Hoppas er helg varit lika rolig som min, harrreee!

Min knäppis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0