fyfan vad jag älskar denna sport

Tog hem en pinne (2-2) på hemmaplan mot serieledarna som vunnit ALLA sina andra matcher med minst 2-0 så det känns hyfsat gött, tyckte vi hade matchen och dom var väl lite nonchalanta för att dom vunnit alla, vi hade till och med kunnat vinna idag om vi satt vår sista chanser, men vi är nöjda med insatsen idag ändå! 
Spelade på yttermitten idag, älskar det, de är verkligen min position!!!
Kan ju heller inte förstå vad det är med folk och att stämpla mig, tror inte det gått en enda match utan att jag fått en riktig tryckare på foten, gör ju döont, ryggen tar också emot fortfarande, fan asså, orkar inte med skador, klarar mig inte utan fotbollen...

Ska nu lägga mig på soffan och ta det lugnt hela kvällen, skola imorgon och nya tag! Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0