brain out

Känner att jag blivit lite sämre på det här med att blogga, uppdaterade blogg.se-appen och den blev bara sämre, helt annorlunda, typ som om du skulle loggat in på blogg.se på datorn...
Iallafall så var det skola och träning igår och skola och match idag, testade nya positioner och ett annat spelsätt för att förbereda oss inför lördagens viktiga match, det är den som avgör om vi hamnar på kval uppåt eller stannar direkt kvar i 3:an! Blev tyvärr förlust idag men kände att jag bröt väldig många bollar på min idag vänsterbacksposition vilket personligen känns väldig bra.
Påväg hem nu, till min lilla älskling, hon är så mysig att sova med, kryper tätt intill mig under täcket som hon kan, finns ingen bättre på denna jord än min Nova! 
Skola imorgon 9.35-13.50 sen ska jag plugga inför matteprovet på fredag och bara ta det lugnt, eftersom det var match idag och match på lördag så ställde vi in träningen imorgon, välbehövlig vila kan jag säga, ont i låret efter en smäll på träning typ som en lårkaka, sen ryggsmärtan som jag haft länge nu har inte släppt, sen fötterna, ja kroppen har fått ta mycket stryk på sistone. 
Det var allt för mig kompisar, godnatt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0