Resolution

Vakande upp för en liten stund och väntade på att nova även skulle vakna , vilket inte tog så långt tid, så nu ligger vi här och myser i sängen. 
Melinda hade lite chillkrök igår som jag egentligen inte tänkt gå på men drog dit efter lite övertalningar från Oskar, drack endast lite eftersom jag ville va taggad till idag och inte såsig och bakis. Hade en helt okej kväll! 

Idag är planerna så att först ska jag kolla herrarnas kvalmatch uppe på ip sen hem och göra ve mig innan jag åker hem till Matilda där vi sen drar vidare till Hannas 18-årsfest och därefter en go utgång på det! Jag tycker iallafall det här låter som en utmärkt lördag.

Ha en trevlig lördag allesammans!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0