Nummer 1 avklarad och redo för nästa

Precis kommit hem från körskolan, hade min första körlektion, blev ute i borstahusen och gick hyfsat bra, lärde mig en del som jag inte tänkt på innan. Hade ungefär 20 min på mig innan teorilektionen började så gjorde snabb trutest 1, och blev godkänd på det! 
Teorilektionen var bara massa information så ganska enkel och det mesta kunde man redan.

Imorse åkte jag och Matilda till Malmö högskola på avdelningen hälsa och samhälle för att träffa vår handledare, Håkan till gymnasiearbetet, låter riktigt bra det vi ska göra, handlar om immunförsvaret hos människan och så.
Efter det så käkade vi på Max som lunch innan det bar av hemåt för min del. 

Ha de






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0