Loosing Sleep

Lyssna på John Newman, 2h matte i skolan sen körlektion, teoriplugg och teorilektion, det har min dag bestått av.
Klarade av körmoment 2 idag galant och övade mycket på moment 3 upp och nedväxlande vid sväng osv. 
Stannade på körskolan och läste teori samt hann göra ett pärmprov innan jag gick hem till pappa och åt, var lagom tillbaka till sex då teorilektionen började. Väl på lektionen kändes de som att bland dom ca 20 pers som var där så var jag och kanske 2 till som snackade genom hela och svarade på frågorna som ställdes, vi var smarta eftersom läraren i början sa att hon inte kommer att ge några svar så det var bara att babbla på så att man kommer så snabbt som möjligt hem. Så jag och Jocke hann med 19.23 bussen hem vilket var skönt då jag inte förväntade mig det!

Imorgon är det matte 5 prov och jag känner att det får gå som det går, hatar sannolikhetslära osv helt flummigt och fuck up, men jaja...
Sen träning på kvällen i Teckomatorp på konstgräs, första träningen ihop, damer och f99, hoppas på att det går bra men det ska nog inte vara något problem!

Nä är riktigt trött nu, kanske dags att lägga sig framför lite PLL, natti! 


Nova imorse, hon gör att man bara vill ligga kvar i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0