I'm not calling you a liar but don't lie to me

Började dagen med idrott kl 8.00 i Olympiahallen där vi spelade tennis, kan ju säga att jag inte var den bästa direkt hahah... Sen svenska och fysik innan jag åkte hemåt eftersom jag slutar 12.00 på tisdagar, gjorde lunch hemma som blev en tonfisksallad och till det ett glas vatten, kände mig som en såndär töntig instgrammare som försöker visa världen hur nyttig man är, men för det första så självklart instagramma jag inte det och för det andra är jag inte speciellt nyttig, äter det jag känner för helt enkelt!
Fixade lite med sparkontot och internetbanken nere på banken så nu blir allt lättare med mina pengar som jag sparar samt överföringar osv.
Har ju eftersom det är tisdag även också tränat, blev en hyfsat lugn träning men ändå sjukt rolig, men säg någon gång jag inte tycker det?!?

Nu ska jag gå ut med nova sen somna till pll, godnatt! 



Juste när jag kom hem så stod den hör innanför dörren, "lille" tvn på 60 tum till vardagsrummet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0