Heart on life

Har inte orkat skriva så många inlägg på ett tag men försökt kompensera med lite bilder istället på senare tiden.
Men iallafall så var jag och bowlade igår som jag sa, jag vann inte men jag var inte sämst heller, efter det så gick vi och åt på ibbes pizzeria innan alla begav sig hem till Oskar för lite chillande där. 
Idag vaknade jag upp vid 10, vilket är den senaste tiden jag gått upp på detta lovet, har vaknat upp halv åtta, åtta innan, förstår inte varför jag är vanligtvis den som sover till tolv, måste vara nu när vi ställde om klockan eller något.
La mig i soffan med steffi och startade ensam hemma maraton, när vi var på 2:an så joina Amelie även oss. Som jag visade i förra inlägget så karva vi även en pumpa, som blev ganska snygg ändå! 
Sen kallade körskolan och teorilektion nr3, hälften gjorda hälften kvar, hann med att göra mina 2 sista pärmprov också så nu är 6/6 klara! 
Gick till maddes där mamma fika med en kompis och åkte sen med henne hem! 

Nu är det dags för en liten runda med Nova sen sängdags.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0