Didn't know i was lost


Min "utsikt" förtillfället eftersom det är svenskaprov imorgon...

Slet mig ifrån Nova i sängen runt 7.10 imorse för att göra ve mig, äta frukost och borsta tänderna sen slitna Nova ifrån sängen för att gå ut med henne innan bussen gick 7.46 skolan. Hade tre lektioner som vanligt svenska, matte 4 och matte 5 innan hemfärd. 
Var hem vid 15.15 och då borde jag börjat plugga men istället lockade soffan med film sen var det mat och sen skulle jag hjälpa till med träningen för P04 så vips försvann all tiden till det...
Därför ska jag nu fokusera en timme på plugget innan Elementary börjar och självklart är jag bänkad framför tvn då.
Ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0