Allt är för bra nu

Skoldagen idag var mellan 10.30-13.25 så skulle egentligen tagit tåget hem 13.33 men nä då glömde jag helt bort tiden mitt i mattetalet så när jag kolla på klockan var hon 13.33, så fick sitta kvar och göra något tal till innan jag hoppade på 14.12 tåget istället! 
Bytade om till löparkläder och tog mig an milen, 2 månader sen sist så tiden blev ändå hyfsat, man märkte dock att jag hade tappat lite... Skärpning på den fronten!
Planerade in en roadtrip till Center Syd med Sara och Amelie imorgon vid 11-12 för att fördriva tiden lite grann, har nämligen kalas för mig, steffi och mamma kl 17.00 sen vid 19.00 ska jag och Linnea bege oss mot Sara A på lite förande innan lokalfest på Folkan för Elias, håller tummarna för en toppenkväll! :) 
Nu vankas det VM-kval mellan Sverige-Österrike, HEJASVERIGE!!! 
Ha de!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0