You found me

Ligger på rummet med musik och tända ljus, mysfaktorn är på topp, älskar verkligen att göra såhär! 

Var i Malmö med Matilda idag hos vår kontaktperson till gymnasiearbetet och fick lite klartecken hur vår frågeställning kommer att se ut osv. Känns äntligen som att vi kan komma igång på riktigt nu! Åt lunch på subway innan vi skiljdes åt då Matilda skulle tillbaka till skolan för en lektion som inte jag har så jag lallade runder på stan och fördrev tiden innan jag tog tåget mot Landskrona eftersom jag skulle på massage hos Maria för min rygg, min ryggrad fick godkänt och inga fler felliggande revben, hon lossade på några spänningar och tryckte in under revbenen på diafragman lite men hon sa att hon inte hittade något som orsakar smärtan, eller massa sådär småsaker men eftersom jag har hög smärtgräns (hennes ord) så skulle det inte påverka mig riktigt trodde hon. Får se hur det blir framåt annars tror jag att jag går till ryggkliniken eller något. 

Gick ner till biblioteket och pluggade lite matte4 innan jag pillade mig hem till pappa där jag åt och hade lite kvalitetstid med honom. 
Klockan 18.00 var det dags för sista teorilektionen på körskolan, vann tävlingen vi hade (såklart) rätt överlägset får jag faktiskt säga. Priset var Ahlgrens Bilar, LOL!!! 

Väntar på att Paradise Hotel ska börja sen slocknar jag efter det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0