You can call me queen b

Jobbade igår som vanligt 6.45-12.15 sen när jag hade cyklat hem så kom jag på att jag inte hade någon nyckel så ner på cupen och när jag väl var där så fick jag hoppa in och sitta i sekretariatet med Felix för han var själv, så satt där till halv sex innan jag drog hem och packa väskan för att sen ta bussen till Nelly. Käkade tacos och började göra ve oss där sen vid halv tio blev vi skjutsade till Perslund i Åstorp på 18-årsfest för en tjej på Nellys skola. Hade en trevlig kväll, tog faktiskt inte så mycket bilder som jag brukar så ni får nöja er med några på mig och Nelly :) 






Bakis och mådde väl som jag förtjäna imorse när jag vaknade vid nio för att ta bussen hem 9.25, hann vila lite hemma på soffan innan jag var iväg och dömde P99 på konstgräset i Torp, nu är jag nyduschad och ska slänga mig på soffan, där jag lär somna haha... 

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0