This is what it feels like

Judo på idrotten idag, skitkul att testa på men vissa grepp var verkligen inte min grej, när vi gjorde halsgreppet så kändes det som att man både skulle strypa och knäcka nacken av personen...
Därefter följde svenska och fysik som blev till matte4 innan jag snabbade mig jävligt mycket till matsalen för att slänga i mig något att äta innan jag tog tåget 12.21 mot körskolan. 
Körde lite start i mot och medlut, vilket gick smidigt, samt fortsatte träna på växla ner i ettan vid skymd sikt! 
Gick ok idag och framåt om man kollar på föregående lektioner men det fanns lite irritation i luften mellan mig och Anette (min körledare) idag, men vi är lika ärlig både två och säger det rätt ut till varandra. 

Påväg hem nu för lite käk, ner på Apoteket, gosande med Nova, inomhusträning, VM-kval och Paradise Hotel! Sen ska nog denna tisdag också vara över! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0