This is My legacy

Torsdag och imorse hann jag inte äta frukost för jag var så himla trött, blev lite många snooze...
Åkte till skolan och hade fysik sen kl 11 så stack jag ner till knutan där min tandläkare ligger och ändra om lite i munnen, sen snabbt upp och käka i matsalen helt alena för lektionen hade ju redan börjat men kom inte så farligt sent ändå, så dubbel matte sen hemåt.
Gick en långrunda med Nova på en timme sen satte jag mig själv i pluggmode och dök ner i alla mattetal, har suttit i köket med hörlurar, kan lätt säga att det är där jag pluggar som allra effektivast! 

Förresten så skaffade jag mig ett jobb idag, mamma var på bageriet här i Svalöv imorse och ägaren där känner jag då jag praktiserade just där i 8:an och 9:an, så nu helt plötsligt hade han bett mamma säga till mig att ta kontakt med honom om lite helgjobb så jag drog dit efter skolan och snackade, så på lördag mellan 6-12 är min första dag, weeeeweee! #cashisking 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0