Om du inte kommer ses vi aldrig mer

Måndags var en vanlig måndagsdag kan man säga, somnade dock väldigt tidigt.
Igår hade vi första elevlektionen på idrotten där det var handboll, jag suger verkligen på handboll så det kanske inte var riktigt min grej. Sen svenska och fysik som vanligt, inget märkvärdigt direkt. Övningskörde lite med mamma vid fyra och sen fick jag själv träna på parkera, backa och vända då jag fick det som läxa tills nästa lektion. Tränade sen inomhus på kvällen i båghallen mellan 19-20. 
Idag hade jag ingen skolan eftersom jag skulle på riskettan, dvs. den om risker i trafiken mellan 9.00-12.30. Blev sedan hämtad av Chrille och åt pölsemannen till lunch (bästa). När jag kom hem så la jag mig på soffan och så kom nova och tryckte in sig nära mig, somnade där i nästan två timmar innan det var dags att åka in till Landskorna igen gör körlektion. Kändes bra eftersom jag tränade ganska mycket på det igår. 
Sen hämtade pappa och Lena mig så handlade vi på Lidl, Konsum och Netto, stannade en extra timme och mös till det med glass och varma bär i soffan, mycket bra avslut på dagen må jag säga. 
Nu sitter jag på bussen hem och ska ut med nova en sväng sen dimpa ner i sängen och klicka igång en film eller först kolla de nya avsnitten av Elsas värld på tv3play!

Ciao! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0