I still hold your hand

Stannade hemma från skolan idag då det var kaos imorse. 
Försökte byta bort min körlektion men icke, så tog mig lite någorlunda bättre mot Landskrona och körde i en timme, var tvungen att tanka så påvägen till bensinstationen körde jag igenom jättemånga rondeller så fick till nedväxlingen utan att lägga märke till det själv eftersom man måste ha koll på så mycket annat där, gick till och med bättre genom stan än ute i borstahusen.
Efter körlektionen hann jag mer två vägmärkestest innan bussen hemåt gick 2 gjorda och 2 kvar innan jag börjar med datorproven.
Påvägen hem mådde jag dock lika illa som imorse, skakade som en skåning i Norrland, usch fy!

Så nu får jag tacka för mig, orkar inte mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0